Létesítménygazdálkodás – Property Management

Ingatlankezelő csapatunk a megbízó irányítása és felügyelete alatt végzi tevékenységét az ingatlankezelés kapcsán, valamint az ingatlan értékének növelésében az alábbiak szerint:

  • bérleti és üzemeltetési díj
  • nyomonkövetés
  • karbantartás
  • adók
  • költségvetés készítése, a költségek alakulásának felügyelete
  • őrzés-védelem (biztonság) biztosítása és adminisztráció végzése marketing tevékenység
  • marketing tevékenység & PR
  • bérbe adható ingatlanok menedzselése (kezelése)
  • szabályok és folyamatok bérlőknek történő bemutatása
  • a tulajdonos számára támogatás és tanácsadás az ingatlan értékesítése során
  • ingatlannal kapcsolatos adminisztrációk elvégzése havi szinten
  • házon belüli ügynöki és bérbeadási tevékenység végzése

Projektmenedzsment területünk tevékenységét szakértő kollégáink végzik, akik átfogó és széleskörű szakmai tudással rendelkeznek. A jelenlegi ingatlanüzemeltetési piacon rendelkezésre álló adatok és információk birtokában pontos gazdasági analízist készítünk az ingatlan kezelési költségeiről. Vállaljuk továbbá a működési és karbantartási feladatok ellátását, ajánlásokat és felújítási munkálatok levezénylését.

  • Kereskedelmi épületek

    Irodaházak, Kiskereskedelem, Logisztikai épületek

  • Munkahelyek

    A fő tevékenység támogatása a munkahelyeken keresztül

  • Property Management

    Menedzsment, Szolgáltatás integráció, Facility Management kontrolling, Marketing tevékenység, Rendszeres megtekintések, Folyamatos kapcsolattartás a bérlőkkel, Due Diligence szolgáltatás

  • Bérlői szolgáltatás

    Adatbázisok kezelése, Bérlői monitorozás, Folyamatos kapcsolattartás, Bérbeadási tranzakciók

  • Szerződés menedzsment

    Bérleti megállapodások, Szolgáltatói szerződések

  • Biztosítási szolgáltatás

    Előkészítés, Megvalósítás, Kárigény meghatározás, Bérlői biztosítások ellenőrzése

  • Bérbeadás

    Ingatlan mutatása, Tárgyalások lebonyolítása, Bérleti szerződés előkészítése, Leendő bérlők monitorozása

  • Költségvetés készítése

    Tervezés, Kontrolling, Egyeztetések, Éves-, negyedéves költségvetés elkészítése

  • Pénzügyek

    Kimenő-, bejövő számlák kezelése, Ellenőrzés, Adminisztráció, Kintlevőség kezelés, Bankszámla kezelése, Indexálás, Egyeztetések, Kontrolling tevékenység

  • Riportok készítése

    Havi, negyedéves, éves riportok elkészítése

Kontakt

Karsai Tibor
Ügyvezető igazgató

Phone: +36 1 434 2690

E-mail: karsai@rustler.eu

Karsai TiborÜgyvezető igazgató

Phone: +36 1 434 2690

E-mail: karsai@rustler.eu